Soru:
Mevsim değişimlerinde
hasta düşmemek için
ne yapmak lazım..?
- Cuma, cumartesi, pazar, pazartesi, salı, salırtesi, çarşamba!
Haftanın 9 günü prebiyotik içilecek dedim, dinlemedin…
diyen kuklanın söylediklerine dikkat ettiniz mi..? Kuklaların vücut hareketleri, sesleri bile eğlendirmeye yeterken üzerine katılan saf espriler reklam filmine ayrı bir tat katıyor.
Haftanın 7 günü içilmesi-yenilmesi gereken
3 çeşit sütü ve 4 çeşit yoğurdu anlatan reklam filminin
Pınar’la çok uyumlu olduğunu düşünüyorum.
Çelik Arçelik’i, Vadalar da Worldcard’ı sırtlamaya devam ediyor.
Bakalım Murrun, Beyin, Kemik ve Baarsak’tan oluşan ‘Prebiyotik Ailesi’
Pınar’ı ne zamana kadar sırtlayacak?
Sloganı da harika!
Her gün
mutlaka
bir tanesi!
Alametifarika Ajans Başkan Yardımcısı Oğuz Savaşan, Marketing Türkiye’deki röportajında reklam kampanyasının başarısını katmanlı mizaha bağlıyor ve şöyle diyor:
‘İki yaşındaki bir çocuk gördüğü renkli bir şeye veya hareketli bir objeye gülüyor.Beş yaşındaki çocuk ise hareketlere gülmeye başlıyor. İlkokul çağındaki çocuk ise esprileri ve durum komedilerini anlamaya başlıyor.Yetişkin insanlar ise üstü kapalı şakaları, kara mizahı ya da soyut esprileri anlayabiliyor.Örneğin ‘satacağım ben bu vücudu, Bodrum’a yerleşeceğim’ esprisini küçük çocuklar anlamıyor.Bu büyüklerin hayali olduğu için büyüklere hitap ediyor.Biz de katmanlı mizahı kullanarak geniş bir alana seslendik.’
Katmanlı mizah ifadesi gerçekten doğru. Çeşitli yaş gruplarına birlikte verilmek istenen mesajlar yerlerine ulaşacak mı bilemem; ancak uygulama oldukça başarılı.
Benim aklıma ise katmanlı hedef kitle ifadesini getirdi.
Tüketicilerin yaş gruplarının ve sosyo-ekonomik statülerinin oluşturduğu hedef kitle tanımlarını da artık katmanlamanın zamanı gelmedi mi..?