Nisan 08, 2006

GiRiNTiLeR & ÇıKıNTıLaR 3

* Berber koltuğuna oturur oturmaz boğazına
o pelerinin(!) takıldığı an karizması sıfıra
inmeyecek adam tanımıyorum. Sünnet mi
oluyoruz tıraş mı oluyoruz belli değil bee..!

* Bilinçli tüketici ifadesiyle ne kastediliyor..? Sağlıklı ürünler alanlar mı, gelirine göre alışverişine sınır koyanlar mı; yoksa reklamlara aldanmadan ürünün özelliklerini titizlikle araştıranlar mı..? Aslında, üreticiler bilinçli davransa tüketicide bilinç aramayacağız ama...

* Sıkıcı ve boş derslerde oynadığımız
isim-şehir, sos, amiral battı, sayı bulmaca
gibi oyunların modasının geçeceğini pek sanmıyorum.

* Ütünün 21. yüzyılda-uzay çağında çok da
mükemmel bir buluş olduğunu düşünmüyorum.
Zamandan çok çalıyor, el yakıyor...vb.

* Osuruk ağacı diye bir ağaç var. Halk arasında
adı öyle geçiyor. Kimin eseri bilmiyorum ama
oldukça isabet olmuş; zira yaprakları çok pis
(fısss) kokuyor. Denemesi bedava, buyrun!

* Bilardo topu, bowling topu gibi sert topların
kağıtların sıkıştırılarak yapıldığını biliyor muydunuz?
Defter yaprağını hafife almayın bence...

* Kafe, bar ve restoranlarda tuvaletler
bir şekilde size göre ilerde-sağda
olmayı beceriyorlar ya da bana öyle rastgeliyor.

* At ile eşeğin çiftleşmesinden katırların
meydana geldiğini bilmeyen yoktur herhalde...
Peki tavşan ile sincabın çiftleşmesinden
hamsterların dünyaya geldiğini bilen var mı aranızda..?

* Kopya çekebilmek için yıllardır yaratıcı yöntemler
bulan öğrencilere, yaratıcı yöntemlerle cevap
vermeyen ya da veremeyen öğretmenlerimize
blogum aracılığıyla teşekkür ediyorum...
 
Clicky Web Analytics