Nisan 09, 2006

Memleketimden Yurdum İnsanı Manzaraları 2

Tokat Seyahat’ in Muğla-Tokat seferinde terminalde beklerken yolculardan biri, yan koltukta ayakkabılarını çıkarmış olan bir yolcudan -yayılan kokudan olsa gerek- rica ediyor:

- Pardon beyefendi! Ayakkabılarınızı giyer misiniz..?
- Sağaaaa neeee!!!
- Nasıl konuşuyorsun sen?
- Lan baagk gözüyün ortasına bi dene vurursam; otobüssün içinde bi yere de gaçaman, öldürrüm valla şurda seni!

Ben şaşkın halde kargaşayı beklerken neyse ki;
araya muavin giriyor ve gerilim sona eriyor…

******************************************

Beşiktaş’ ın en son şampiyon olduğu yıl (2003), parkın birinde hasta Beşiktaşlı bir amcayla muhabbet ediyoruz. O haftaki Beşiktaş-Galatasaray derbisi hakkında konuşuyoruz. Amcamız kendini öyle bir kaptırmıştı ki; hiç unutmam aynen şöyle demişti:

- Beşiktaş berabere de kalsa bu maçı alır arkadaş!!

Onaylamak zorundaydık…

- Tabii! Tabii! Alır abi...

********************************************

Beşiktaş’ ta bir dükkanın önünde beklerken, bayan bir müşteri beni tezgâhtar sanmış ve tokanın fiyatını sormuştu. Benim de o an muzipliğim üstümdeydi…

- Bakar mısınız? Bu toka ne kadar?
- O kadarrr..!!!

Çok fenaydı çoook! Kızcağız kızarmıştı…
Arkamı döndüm, bayanın gitmesini bekledim.
Biraz utanmıştım aslında... :)
 
Clicky Web Analytics