Ocak 30, 2007

WOMM'un Konuşulan İsimleri

George Silverman

George Silverman bugün dünyada WOMM denince anılan ve aranılan ilk isim. WOMM’un “kitabını yazan” bu pazarlama sihirbazı (aynı zamanda usta bir illüzyonist) aynı zamanda WOMMA’nın (The Word of Mouth Marketing Association) danışma kurulu üyesi. Tele fokus gruplarının da mucidi olan Silverman, birçok pazarlama uzmanının en güçlü pazarlama metodu olarak kabul ettiği peer WOMM’un yaratıcı ortağı.


Walter J. Carl

Dr. Walter J. Carl, kişilerarası organizasyonel iletişim alanında yaptığı kapsamlı araştırmalarla tanınan bir isim. WOMMA’nın en aktif üyelerniden biri olan Walter J. Carl, derneğin araştırma ve metrik kurulunun (Research and Metrics Council)’ın da başkan yardımcısı. Dr. Walter J. Carl bugün, WOMM disiplinlerinin, şirketlerin iş uygulamalarında inşa edilmesi konusundaki danışmanlık yapıyor.


Dave Balter

Dave Balter, Anheuser - Busch, Levi Strauss ve Ralph Lauren gibi dünyaca ünlü markalara yaptığı başarılı WOMM kampanyaları ile WOMM pazarlama ve medya firmaları içinde efsane haline gelen BzzAgent’ın kurucusu ve CEO’sudur. WOMMA’nın kurucu ortağı ve yönetim kurulu üyesi de olan Balter, Avrupa ve Amerika’da verdiği seminerler ile, bugün dünyanın en çok aranan WOMM konuşmacılarından biri olarak tanınıyor. Balter, aynı zamanda, Grapevine: The New Art of Word-of-Mouth Marketing, adlı ünlü WOMM kitabının ortak yazarlarından.

Kaynak: Mediacat Online
 
Clicky Web Analytics