Ocak 30, 2007

SoBe 3 - Şakacı

Şaka yapmayı çok severim, yerine göre şaka yapılmayı da... Ama şakayı yaparken yeri mi, değil mi diye düşünmem açıkçası! Lise yıllarıydı, yine hain(!) bir şaka planlamaktayım. Fikir geliştirme aşaması sonlandı, sırada uygulama var.

Elimde fısfıs(içerisinde temiz su var) geziniyorum. Bir kız arkadaşı gözüme kestirdim. Sinsice yaklaştım ve sanki tükürecekmiş gibi içime çektim, fısfısı boynuna sıktım. O an kızcağız neye uğradığını şaşırdı. Manyak, salak, gerizekalı..vb gibi lafları sayarak tuvalete doğru koşmaya başladı. Ben ise şakama kaldığım yerden devam ettim kaygısızca...

Kız arkadaş döndüğünde ne göreyim! Bir duş almadığı kalmıştı. Elimde şaka malzememle beni görünce şaşırdı, utandı ve özür diledi. Ben de şaşırdım. Şakayı planlarken bunu planlamamıştım. Düşünsenize hem suçlusunuz, hem güçlü...
 
Clicky Web Analytics