Ocak 06, 2007

Reklam Güzelleri

5 reklam güzeli seçtim, buyrun göz banyosuna...

1. Arko traş sonrası krem ‘Adam gibi bakım’

Evyap, bu yeni ürünüyle pazarda farklılaşarak hedef kitlesini 12'den vurmuştur. Traş olup Arko kolonya süren erkekler, artık kremi de süreceklerdir. Yakında Arko'dan 3'ü 1 arada duyarsanız şaşırmayın. 'Adam gibi bakım' sloganı da cuk oturmuş. Serde erkeklik olsa da bakımından ve adamlığından taviz vermeyen genç kitleye sesleniyor. Tebrikler!

2. Vestel Dizüstü Bilgisayar

Vestel, kahramansız reklamında güzel bir temaya parmak basmış. Ata Demirer ile başlayan, daha sonra Janset ve Sumru Yavrucuk ile devam eden reklam kampanyalarına göre daha başarılı. Böylece ünlülere para dökmekle bu işin hallolmayacağını anlamışlardır. Avrupa'da dizüstü bilgisayar üreterek Türkiye'deki bir ilki gerçekleştiren Zorlu Grubu'nun sağlam adımlarla ilerleyen markası Vestel, kulakları besleyen bir Mozart klasiğiyle özellikle genç tüketicilerine 'Merhaba!' demiştir. Meyvelerini ilerleyen günlerde toplayacağını düşünüyorum.

3. Eğlence için sadece Rocco

Tek kelimeyle harika! Bayramda bol bol Rocco lolipop reklamları izledik. Fikir, prodüksiyon, zamanlama... Her şey düşünülmüş, eğlenceye yeni bir tat getirdi Rocco! Ben sevdim.

4. JVC The Perfect Experience

Daha önce Katıklı Mizah Dergisi MORON'un 3. sayısında İktisadi Bey'den İnciler bölümünde şöyle yazmıştım:

'JVC Video-Kameraları televizyon reklamlarındaki Japon Veya Capon şeklindeki açılımyla yeterince ele ayağa düşmüyor mu..?'

Neyse ki son reklamı imdadıma yetişti: 'JVC The Perfect Experience'

5. SIĞAMIYORSANIZ... Yapı ve Kredi Bankası

Bankanın önünden her geçtiğimde sözünü ettiğim ilan dikkatimi çekiyor. Kabıma sığamadığımdan(otobüse) olacak gözlerimi ayıramıyorum. Güzel bir iş çıkarmışlar, mesajı net ve ilgi çekici!
 
Clicky Web Analytics