Ocak 30, 2007

SoBe 2 - Aramızda Aşk

Aşkın ne olduğunu bilmiyorum. Bu duygumu tarif edemediğim için aramızda aşk diyelim. Çünkü yaşadıklarım herkesin aşk tanımına uymayabilir.

Ortaokul yıllarıydı. Zorla aşık olmuştum. Nasıl diyeceksiniz? Hani gözünüzün önünde birisi olur da göremezsiniz. O zamanlar da gayet toyuz ve hayatın nasıl bir şey olduğunun farkında değiliz. Prensesimi seçmiştim. Etkili olmalıydı. Unutamayacağı bir şey. Lisede ne olacağımız belli değildi. O yüzden ince düşünüyordum. Banttan sayı gelecek miydi? Merak içerisinde bekliyordum.

O zaman sınav dönemi ve cep kitapçıkları var. Bunlardan bir tanesini aldım ve her sayfanın köşesine harfleri yerleştirerek duygularımı anlattım. Şifreler çözülecek ve mesaj yerine ulaşacaktı. Halbuki, ne gerek var değil mi? Git, yüzüne haykır tüm şifreleri! Ama dedim ya, farklı olmalıydı, saklanabilmeliydi duygular... Nitekim öyle oldu. Saklandı, arada bir sürü şey de yaşandı, bitti. Sonuç; evli evine köylü köyüne...
 
Clicky Web Analytics