Ocak 25, 2007

Gönderen : gnctrkcll

Bugün tüm gün boyunca evdeydim. Avea hattım takılıydı. Turkcell hattımı hiç açmamıştım. İhtiyaçlarıma göre bu durum her an değişebiliyor. Gece vakti Turkcell hattımı açtığımda gnctrkcll’den bir mesaj geldi.

Mesajı aynen yazıyorum:

Sinemasever gnctrkcll’li, bu aksam bir arkadasınla gnctrkcll ozel HAPPY FEET on gosterimine davetlisin! Kulup sifrenle 19:00da Capitol sinemasinda ol :)

Gönderen: gnctrkcll

Doğal olarak bu şansı kaybettim, mesajı geç görmüştüm. Bu deneyimi buraya yazarak yorumlamak istiyorum:

- Turkcell firması gnctrkcll’lilerle özel olarak ilgileniyor, onlara kampanya dışında jestler yaparak sevindiriyor.

- Ön gösterime davet ederek müşterisinin kendisini özel hissetmesini sağlıyor.

- Pazartesi ve perşembe günleri dışında, kampanyanın dışına çıkarak çarşamba gününü seçiyor, hinlik yapmıyor ve + puan almayı başarıyor.

- Oturduğum yere en yakın sinema olan Capitol sinemalarına davet ediyor ve daveti daha da cazip hale getiriyor. Rastlantı olduğunu sanmıyorum, çünkü Capitol sinemaları kampanyaya dahil sinemalardan değil diye biliyorum.

- Mesajı 24 Ocak 2007 saat 13:32:07 ‘de yollamış. Bu stratejiyi doğru bulmuyorum. Telefonumu açmadığım için değil tabii ki! Planlarını önceden yapan birisi için 6 saat önceden bir yere davet edilmek hoş değil. En az bir gün öncesinden haber vermeliydi.

- 'Kulup sifrenle 19:00da Capitol sinemasinda ol :)' diyecek kadar samimi. Aklınıza gnctrkcll’in size emir verdiği hiç gelmiyor. Ortada bir davet var ve sonundaki gülücükle işi kurtarıyor.

- Sadece sinemada ol diyor; sinemaya kulüp şifrenle gel, gerisini biz hallederiz demek istiyor. Yani detaylı bilgi verip de(şuraya uğra, şuna mesaj at, ara, zıpla, hopla, takla at..vb) kullanıcısına çok matah bir şey yapmadığının ama tüketicinin algısına göre yaptığının farkında ve kendine güveniyor.

İşte böyle! Küçük bir uygulama ve değerlendirmem... Sinemaya gitsem neler düşünürdüm bilmiyorum. Gitmediğim halde bunları çıkarttıysam bu mesajdan, sevimli penguenleri izlemenin tadını aldıktan sonra ne anlamlar yüklerdim, orasını siz düşünün!

Kısaca; bağırmayan, kalpten ve keseden vuran içten bir davet, pardon pazarlama(!) Kulüp mantığı ile tüm üyelerin gönlünü alabilir, onları cezbedebilir ve fayda yaratarak marka sadakati sağlayabilirsiniz. gnctrkcll stratejisi bu yüzden farklı ve başarılı...
 
Clicky Web Analytics