Bu aralar kafama takılan soru işaretlerini ve fikirlerime yön verecek yeni fikirleri arıyorum. Benim de çorbada tuzum olsun diyenleri, parmak kaldıranları ve ağzından ses yerine söz çıkarabileceğini düşünenlere sesleniyorum. İsteyen parmak kaldırsın...
* www.tecrubelipilotlararanıyor.com tecrübesinden sonra yeni bir otomobil, yine bir otomobil...
Çok yakında bizimle konuşacak olan otomobili merak edenler; hatta bilenler parmak kaldırsın...
www.sizianlayanotomobil.com
* İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı ile Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'nin gençliğe sanatı götürmek amacıyla birlikte yürüttüğü bi(!) tam bi(!) öğrenci projesinin ismi ve içeriği hakkında konuşmak isteyenler parmak kaldırsın...
www.bitambiogrenci. com
* Cumhuriyet gazetesinden sonra Vatan gazetesi de reklamlarında gündemi yansıtmaya devam ediyor. Siyaseti kullanan(!) gazetelerin kimine göre tarafsızlığını tartışmak isteyenler parmak kaldırsın...
* Filozofluk ile 'Flo'zofluk arasında isim benzerliğine dayanan bir reklam stratejisi ile tüketiciye kendini anlatmak isteyen Flo Ayakkabı'nın uzun vadede marka algısındaki hedeflerini tahmin edebilenler parmak kaldırsın...
* Cem Yılmaz'ın Türk Telekom ve Beyaz'ın Fanta reklam filmlerini doğal ve başarılı bulduğunu söyleyenler parmak kaldırsın...
* Televizyonu, sinemayı, raketleri, radyoyu, interneti(mecra olacak ne varsa) kullanan Vodafone'un bana göre rahatsız etmeyen ses tonundaki sırrı keşfedenler parmak kaldırsın...
Bugünlerde reklam piyasası oldukça hareketli. Piyasada farklı, başarılı, ilginç, sıradan, olmamış, işte bu!..vb diyebileceğim gerek yerel gerekse küresel oldukça fazla reklam var. Konuşalım ya da düşünelim biraz...