Mayıs 02, 2007

İstanbul'da Opera

Pazarlama iletişiminde yeni mecra olarak adlandırılan siber alemin gücü, önüne geçilemeyen bir hızda, ivmelenerek artıyor. Vaktimizin büyük bir bölümünü bilgisayar ekranı karşısında geçirmeye alıştık. İş, eğlence, sosyalleşme; radyasyon yemek için birçok mazeret mevcut.

Değerli arkadaşım Barış Erkol'un kişisel blog sitesinde de belirttiği gibi, aklı başında olan ve vizyon sahibi markalar duruma uyanmaya başladılar. Yeni ve benzersiz bir nitelik olarak "karşılıklı" iletişime olanak veren sanal alemde, binbir takla atmak mümkün. Advergame'ler, microsite'lar, dahiyane banner'lar ve elbette ki viral videolar. Reklam filmlerinin ışıltılı ve ulaşılmaz yapısından uzak, hayatın içinden ve son derece eğlenceli görüntüler.

Video paylaşım sitelerindeki patlama ve özellikle Youtube vakasından sonra tüm dünyada ani bir atağa geçen "bulaşıcı" anlayış, ülkemizde de hızlı bir tırmanışta. Öyle ki, televizyonlarda dönen reklam filmlerinin yapısına bile ilham kaynağı olmaya başladı bu filmcikler. Taze örnekler mevcut ama konu açılmışken, affınıza sığınarak kendi kalemimden çıkan bir projeyi sunmak istiyorum.


diyor Can Yücel Metin... Bize de bu başarılı işi izlemek, azmine gülümsemek ve heyecanını paylaşmak kalıyor. Bir de kendi adıma alkışlamak...
 
Clicky Web Analytics