Bilgi Üniversitesi İşletme Ekonomi Kulubü'nün düzenlediği bilgiArena//07 'Case Study Days' etkinlik serisinin son ayağı olan " Experiental Marketing - Deneyimsel Pazarlamayla Markayı Uçurmak" konulu çalışmalarında spy/İstanbul Kurucu ve Marka Strateji Uzmanı Murat Yurddaş 17 Nisan 2007 Salı, 19.00 'da sizlerle birlikte olacak.
Geleneksel pazarlama yöntemlerinin güçlerini kaybetmeye başladığı günümüzde, deneyimsel pazarlamanın Türkiye'deki öncüsü olan Murat Yurddaş ve "deneyimsel pazarlama butiği" olarak bilinen SPY İstanbul'un LASSA Competus Konvoyu çalışmasında nasıl bir marka bilinirliği yarattıklarını, bir "lastik" markası altında turizm acentelerinden dahi satın alınamayacak bir deneyimi tüketiciye nasıl yaşattıklarını ve bu başarılı projenin geri dönüşlerini inceleme fırsatını yakalayacaksınız...