Nisan 28, 2007

Innovation Tour

Youth Republic, yaratıcı beyinlerle yaratıcı şirketleri biraraya getirmek amacıyla İnnovation Tour düzenliyor.

Yaratıcı fikirlerin büyük önem taşıdığı günümüzde şirketler, yaratıcı beyinleri keşfetmek ve bünyelerine katmak için değişik yöntemler deniyor. Gençleri dinlemek gerektiğine inanan şirketler artık mezun adayların kendilerine gelmesini beklemiyor.

Youth Republic, yaratıcı beyinleri keşfetmek adına ‘İnnovation Tour’ düzenliyor. Bir ilk olacak olan bu etkinlik kapsamında yenilikçi fikirleri olan gençler ve yenilikçi şirketler biraraya geliyor.

Sponsorluğunu Akbank’ın yaptığı, 3M ve Cadbury-Kent gibi firmaların katıldığı İnnovation Tour, İstanbul, Ankara ve İzmir’de 8 üniversiteyi ziyaret edecek.



Alışıldık kariyer günlerinden farklı olarak Innovation Tour’da, katılan öğrenciler sadece sunumları dinlemiyor, yaratıcı fikirlerini ve görüşlerini de yöneticilere dinletme fırsatına sahip oluyorlar. Her marka için Internet üzerinden toplanan yaratıcı fikirler, etkinlik öncesinde jüri tarafından değerlendiriliyor ve her marka için en iyi üç fikri getiren öğrenci ya da takım, Innovation Tour sırasında sunum yapıyor.

Ayrıca Innovation Tour’a katılan öğrenciler Türkiye’nin yenilikçi şirketlerinde iş ve staj imkanları elde ediyorlar. Innovation Tour “Yaratıcı Fikir Yarışması”nda başarı gösteren öğrencilere ana sponsor Akbank’ın bir de sürprizi var. Yarışmayı kazanan kişi/takım Akbank Yöneticileri ile karşılıklı bir öğle yemeği yeme fırsatı elde ediyor.

Etkinliğe başvurmak isteyenler www.inno-tr.com adresini ziyaret edebilirler.


Kaynak: MediaCat Online
 
Clicky Web Analytics