Avea; farklı mecraları sürekli deniyor. Karada Taksim-4 Levent metro hattında ‘gibigibiler’le süslü metroyu gördük. Her gün gördüğümüz yolcu otobüsleri de cabası. Denizde Harem-Bandırma arasında tır ve otobüs taşıyan Marmara-N isimli gemiyi gördük. Havada Avea’nın giydirdiği Pegasus’un uçağını gördük. Sırada İstiklal’deki nostalji tramvayı(Kadıköy tramvayını şu an Philips kullanıyor), Kabataş-Zeytinburnu tramvay hattı, deniz otobüsleri ve Haydarpaşa trenleri olabilir mi?..
Madem Avea, açıkhavaya bu kadar yatırım yapıyor ve reklam mesajlarını yaratıcı bir şekilde tüketiciye ulaştırıyor; bu başarıyı neden kamuoyuyla paylaşmıyor..?
Mercedes-Benz’in üçlü ambleminin anlamını bilen kişi sayısı azdır,(havada, karada ve denizde lider) ancak çok az değişime uğramıştır, çünkü çok başarılı ve akılda kalıcı bir uygulamadır. Bu durum da ona benzetilebilir. Avea; üçlemesini tüketiciye duyurup bunu iletişimin gücüne bağlayabilir. Yani ‘havada, karada, denizde, her yerde çekiyor’ mesajı verilebilir. Bir taşla iki kuş vurmanın tam zamanı!