Nisan 25, 2008

New York Festivals Yenilikçi Reklam Ödülleri

New York Festivals, eski adıyla İnteraktif ve Yeni Medya Ödülleri, yeni adıyla Yenilikçi Reklam Ödülleri (Innovative Advertising Awards) sonuçlandı. New York Festivals'dan Michael Yang'ın bugün gelen e-postası sayesinde haberdar olduğum bu seneki yarışmanın kategorileri şöyle sıralanmış: Gerilla Marketing, advergame, viral marketing, online reklam, pop-up, mobile pazarlama, bloglar ve CD-ROM programları... 18 Nisan'da New York'taki Samsung Experience Time Warner Center'da gerkçekleştirilen ödül töreninde, Samsung'un interaktif elektronik platformununda kazanan işler sergilenmiş.

Her yarışmada ödül alan Scholz & Friends Berlin imzalı yukarıdaki kampanya New York Festivals'da 7 world medal, 2 altın, 3 gümüş ve 2 bronz almış. Goodby, Silverstein & Partners ise 'Milk Get the Glass Site' ile En İyi Mikrosite dalında altın; Lowe Brindfors of Stockholm Gerilla Pazarlama, Outdoor, Kurumsal İletişim, En İyi Bütünleşik Kampanya, En iyi Hedef Kitle Websitesi ve Stella Artois için tasarladıkları işle En İyi Tasarım dallarında altın kazanmış.

Türkiye'den ise Rabarba 'Turkcell Tarife Yumurtlayan Tavuk' ile finalist olmaya hak kazandı.

Ayrıca New York Festivalleri Uluslararası Reklam Ödülleri ise 30 Nisan’da sahiplerini bulacak.

Ayrıntılar için başlığı tıklayın...

Kaynak: elmaaltshift
 
Clicky Web Analytics