Nisan 11, 2009

Hayat bulan fikirler

Üniversite yıllarında katıldığımız, Boğaziçi Üniversitesi İşletme ve Ekonomi Kulübü tarafından düzenlenen ADventure reklamcılık yarışmasında CanCinCem adıyla Fiat Grande Punto için yaratıcı fikirlerimizi sunmuştuk. Bütünleşik pazarlama anlayışıyla toparladığımız reklam fikirlerinde özellikle mecra pazarlamasına çok dikkat etmiştik. Kampanyanın stratejisine uygun olarak hedef kitlenin algısını yakalayacak her platformu katmıştık.

Audi otomobiller için yapılan bu uygulamayı görünce sevindim. Aynı fikri kampanyamızın alternatif mecralar kısmında, sinemada gerilla olarak tasarlamıştık. Anladım ki; aradan yıllar geçse de fikirler ölmüyor, yenileniyor ve bir yerlerde hayat buluyor.

Gelmek istediğim nokta, fikirleriniz uygulanmış olsun olmasın, hafızanızın bir köşesinde saklamanız ve bir gün gerektiğinde ortaya çıkarmanız sizin faydanıza olacaktır. Haluk Mesci'nin deyimiyle bir John Ahmet defteri tutarak fikirleri her an yanında taşımak mesleğinde yaratıcı yeteneklerini kullananlar için geçerli bir tavsiye.
 
Clicky Web Analytics