Mart 19, 2007

Levi's desem...


Tek kelimeyle Levi's desem...
'the original' diyeceğinizi tahmin ediyorum.
Peki Levi's markası bir tüketici olarak sizde neleri çağrıştırıyor desem?..

- Hareket özgürlüğü
- Alışkanlık
- Kalite
- Rahatlık
- Sağlam
- Sıradışı
- Çeşitlilik
- Her yerde
- Uygun tarz
- Klasik
- Güzel kalıp
- Tasarım
- Gençlik
- Heyecan
- Seks
- Tutku
- Engineer
- 501
...

Bu liste uzar gider. Levi's müşterileriyle duygusal bir bağ kurmayı başarıyor. Asıl önemli olan onlara somut faydalar sunuyor. Tüketicileriniz sizin markanızdan vaat beklemiyor, aldıkları değere bakıyorlar. Değer yönetimi sürecini iyi analiz ederseniz tüketiciniz sizin sadık bir müşteriniz haline gelecektir. O halde markanızı konumlandırmadan önce markanızın hedef kitlenize sağlayacağı somut değerlere tekrar göz atın.
Değer sizseniz, değer sizsiniz...
 
Clicky Web Analytics