Mart 12, 2007

Ben WOMM diye asıl buna diyeceğim...


Bigumigu'dan Tiryaki konferansı süper özetlemiş, bir daha gitmiş kadar oldum. En ön sırada Özgür Alaz ile birlikte sayfalarca not aldık, çok verimli geçti diyebilirim. Alemşah Öztürk ile Alper Akcan'ın sunumları bence de çok başarılıydı. Dayanamadım, kayda bile aldım. Bir saatlik sunumun videosunu Alemşah'a ulaştırdım, umuyorum ki çok yakında 'Biz Türkler WOMM'a Çoktan Hazırız!!!' başlıklı sunumu canlı izleyebilirsiniz.

Asıl konuya gelelim...

'Gerek katılım, gerek organizasyon olarak ciddi bir problem yaşanmadı; oynak ışıklar ve yerin altından geçen güçlü titreştiriciler hariç. Dışarıdaki bekleme sürelerinde 3sn’lik sonsuz loop müzik, içeride Amelie’nin soundtrack i olduğunu öğrendiğim müziğin loop sayılarını ve gün boyu Davidoff ikram eden ultra uzun bacaklı ablayı saymazsak...' demişsin ya Tiryaki, bilmediğin bir şey daha vardı o gün: Hırsızlık.

Evet, Swiss Hotel gibi kameralarla donatılmış güven konusunda şüphe duymayacağınız bir yerde ciddi bir hırsızlık olayı yaşandı.

İki dizüstü bilgisayar son kahve molasında tereyağından kıl çeker gibi çalındı. Hırsız adayımız elini kolunu sallaya sallaya kapıdan çıktı ve kayıplara karıştı. Tek yapmadığı şey kameralara gülümsemekti. Onu da ileride dersine daha iyi çalışıp yapar herhalde...

O gün orada bulunanlar ya da bulunmayanlar, bir düşünün bakalım. Swiss Hotel'de Mediacat dergisi işbirliğiyle düzenlenen WOMM konferansında eksikler, hatalar ve gözden kaçırılanlar nelerdi..?

Ağızdan ağıza pazarlama kavramını bize sunan yetkililere sesleniyorum, etkisinin ne denli güçlü olduğunun farkında mısınız?


İşte ben WOMM diye asıl buna diyeceğim...
 
Clicky Web Analytics