Ocak 03, 2009

Hediye ile müşterilere bağlanmak

Can Turanlı'nın Farketing isimli blogundan önemli olduğunu düşündüğüm bir konudan alıntı yapıyorum:

Hediyeni bul
Değerli bir şeyi bedavaya veya olduğunun çok altında sun. Maddi bir teklif olmak zorunda değil, mağazanın içindeki bir çocuk parkı da bir çok anne baba için anlamlı bir hediye olabilir.

Değerini göster
Ne için gelmiş olursa olsun, gelen insanlara başka şeyler de sunduğunu göster. Sadece promosyonu tanıtıyor, öne çıkarıyorsan, promosyon sonrası yaptığının bir anlamı kalmayacaktır.

Bağlan
Ve genel kural: Kim gelirse gelsin, irtibatta kalmak için, ona bağlan. E-postasını, telefonunu alabileceğin neyi varsa, neyle ilgilendiğini kim olduğu bilgileriyle birlikte kaydet. Kaydet ki zamanı geldiğinde irtibata geçebilesin.
 
Clicky Web Analytics