Mart 20, 2008

Green Marketing Konferansı

Bugünlerde pazarlama dünyasında internet devrimiyle kıyaslanabilecek çapta büyük ama sessiz bir devrim yaşanıyor. Al Gore’un ‘Uygunsuz Gerçek’ filmi derinden yaşanan bu devrimin tüm enerjisiyle açığa çıkmasını sağladı.

Sıradan insanlar hayatlarına giren tüm markalara ve bu markaların ardındaki şirketlere soruyor: Ürününü bana ulaştırana kadarki tüm aşamalarda gezegeni daha yaşanabilir bir yer kılmak ya da ona daha az zarar vermek için ne yaptın?

Bu büyük devrimi fark eden birçok global şirket, yeşil politikalar oluşturup bunları kamuoyuyla paylaşıyor ve bu politikaları sıkı bir şekilde takip ediyor.

Green Marketing Manifesto kitabının yazarı John Grant’e göreyse yeşil pazarlama her şeyden önce bir fırsat. Yaratıcılık için bir fırsat. Sosyal değişime öncülük edecek insanlara yönelik pazarlama yapmak için bir fırsat. Çocuklarımız için daha iyi bir kültür ve dünya yaratmak için bir fırsat.

Bu devrimin hayatımızı nasıl değiştirdiğini, değiştireceğini ve bu devrime nasıl dahil olacağımızı görmek için, bitirme ödevim olan 'Yeşil Pazarlama'yı yakından takip edebilmek için 11 Nisan 2008’de Mediacat'in düzenlediği yapılacak olan Green Marketing konferansında olacağım.

Konuşmacılar hakkında bilgi

JOSCHKA FISCHER
1998-2005 Almanya Dışişleri Bakanı, "Green Business" konusunda dünyanın en önde gelen konuşmacılarından biri.

- Alman Yeşil Partisi’nin lideri ve döneminin en popüler politikacısı oldu.
- Bakanlığı döneminde global ısınma ve iklim değişikliği konularına çok önem verdi, bu konuda yeni stratejiler geliştirilmesi gerektiğini savundu.
- Fischer; "Yeşil"i Alman politikasında gündeme getirmesiyle takdir toplamasının dışında, kişiliği ve karizmasıyla tüm dünyada saygı uyandıran bir lider ve çok aranan bir konuşmacı.


JOHN GRANT
"The Green Marketing Manifesto" kitabının yazarı, pazarlama iletişimi düşünürü, danışmanı ve MediaCat köşe yazarı.

- Yeşil pazarlamanın nasıl etkili ve sürdürülebilir şekilde yapılabilir?
- "Yeşil Pazarlama" sadece "Yeşil Yıkama" mı?
- BP, Honda, HSBC, Yahoo!, Wal-Mart gibi markalar yeşil pazarlama adına ne gibi işler yaptılar?
- %74 ilgili, %8 ilgisiz. Peki, %54 neden yeşil markaları tercih ediyor?

Katılım bilgileri için başlığı tıklayın...
 
Clicky Web Analytics