Ekim 07, 2006

Yaralayıcı Sloganlar

Yaratıcı reklam sancısının yanında, benim bir de yaratıcı slogan sancım var. Arada bir ağrı tutuveriyor.

Kimi ‘keyif’ten sıkılıyor, kimi ‘lezzet’ten...
Ben ikisinden de sıkıldım.

Peki ‘zaman’dan yara(r)lanan yok mu aranızda?
Ben yaralanıyorum.

Zengin dilimizde alternatifi (dönem, vakit, devir, çağ...)
hayli çok olan bu kelimeye bu kadar bağlanılması nedendir..?

Tabii ki güzel olanları var, ama her zaman(!) sevilmiyor işte!

Buyrun burdan yakın:

AKSİGORTA
Her zaman sizinle.

Arçelik
Küçük bir Arçelik'le sevgiye zaman kalır

Atasay Kuyumculuk
Zaman Geçer Altın Kalır

Atlas
Her zaman keşfetmek için bak!

avea
Şimdi konuşma zamanı.

BAHARİYE HALI
her zaman, her yerde...

Braun Silk-epil
Hayata her zaman hazır olun.

Coca-Cola
Her zaman Coca-Cola

Hyundai
Her zaman yanınızda

İpek Mobilya
Değişim zamanı

Mogaz
Tam dolu, tam güvenli, tam zamanında

Mr. Proper
Temizlik zamanını kısaltan sihirli güç

OYAK BANK
Her zaman, her yerde yanınızdayız!

PEUGEOT
OTOMOBİL HER ZAMAN BÖYLE KEYİF VERMELİ

RADIO Mydonose
"HER ZAMAN EN YENİ"

Rolling Stone
Her zaman gençliğin sesi

Selpak
Her zaman farklı

STEP
HER ZAMAN. HER YERDE.

STEP
YENİ BİR YER. YENİ BİR ZAMAN.

T.C Ziraat Bankası
Her yerde her zaman

Tuborg Pilsener
Müzik her zaman her yerde

UPS
Eş zamanlı taşımacılık

Vakıf Emeklilik
...Gelir zamanı.

Zaman
Gerçekler Zamanla anlaşılır.


Başlık zamanı...


EFE RAKI
ŞİMDİ "EFE"LENME ZAMANI...

DECO
ŞİMDİ DEKORASYON ZAMANI


Kısaca; artık devir değişti, tabii zaman da değişti!
 
Clicky Web Analytics