Ekim 15, 2006

Fikrimi değiştirdiler! Hükümsüzdür!

Marketing Türkiye’nin son sayısının(1 Ekim 2006) kapak konusu olan 'fikir hırsızlığı' ile ilgili blog görüşlerine yer vermişler; ayrıca 'reklamyazıları' grubundan alıntılar yapmışlar. Görenleriniz vardır.

Görüşlerin en altında ismimi görünce bir an şaşırdım, yazıyı okuduktan sonra biraz daha şaşırdım. Çünkü daha önce telif hakları ile ilgili bilgi almak isteyen Uğurcan Bey’e yazdığım cevabı ‘Molfix, Warner Bros ilişkisi’ adı altında oraya koymuşlar. Ne yazık ki, Molfix’in ajansının çizgi kahramanları kullanmasının konuyla ilgisi yok. Nasıl ki daha önce Tamek, Garanti kullandıysa, telif haklarını Warner Bros’tan satın alarak Molfix de kullanmıştır. Yakında Turkcell de çizgi kahramanlarla boy gösterecektir. Bunun çalıntı fikirlerle ya da orijinal yaratıcılıkla bir bağlantısı yoktur.

Ayrıca ‘ajansını ve tekif haklarının nasıl alındığını maalesef bilmiyorum’ sözlerimi, ‘Ajansını ve telif haklarını nasıl aldılar merak ediyorum.’ şeklinde bilerek ya da bilmeyerek değiştirmişler. Anlam da böylece değişmiş. Bir diğeri, adres olarak blogumu vermişler; birincisi ben o yazıyı blogda yayınlamadım, ikincisi blog zaten yanlış yazılmış.

Doğrusu www.burakargin.blogspot.com olacaktır.

Şimdiye kadar satın aldığım Marketing Türkiye’ler arasında iştahla ve zevkle okuduğum en güzel sayı olmasına rağmen yapılan bu anlamsız hatalar iştahımı kaçırdı.

Özetlersek;

Fikrimi değiştirdiler! Hükümsüzdür!

Sevgiyle...
 
Clicky Web Analytics