Haziran 26, 2006

Hepsi...Pepsi...

Pepsi ’nin dünyaca ünlü starların(Michael Jackson, Janet Jackson, Gloria Estefan, Tina Turner, Rod Stewart, Rolling Stones, Ray Charles, Madonna, Britney Spears, Spica Girls, Pink, Ricky Martin, Jennifer Lopez, Beyonce, Mariah Carey, Christina Aquilera ve Tarkan) ardından R&B müzikte(!) Türkiye’de bir ilke imza atan Grup Hepsi ile müzik serüvenine adım atmasını Grup Hepsi’nin Türkiye’deki popülerliği, gençlerin nezdinde yeri, Hepsi-Pepsi uyumu, Spice Girls ile olan benzerliği, tarzları-dansları ve müzikleri açısından nasıl değerlendiriyorsunuz?

Doğru bir seçim midir? Sonucunu görmek için illa etkisini beklemek mi gerekir? Bu birliktelik reklamdan çok pazarlama alanına giriyor diye düşünüyorum. İnce eleyip sık dokumak lazım. Riskli bir iş gibi geldi bana…

Hepsi-Pepsi uyumu deyince aklıma Yiğit Özgür imzalı çok sevdiğim bir karikatür geldi.
Şöyle ki; hakimin karşısında saçmalayan iriyarı bir adam vardır:

- Köşede bekledim,çıkınca da tepsiyle kafasına vurdum...
- İyi de, yanında silahın, bıçağın da varmış...Neden tepsi?
- Bi yerde okumuştum...Öyle yapınca tepsi müdaafadan az ceza alınıyomuş...
- Nefsi müdaafa olmasın o?
- Hepsi müdaafa değil mi sonuçta...
- Yaz kızım, sanığın yirmi yıl hapsine...
- Ama yirmi yıl çok fazla... Bilseydim yanımda hafifletici sepetler getirirdim... :)
 
Clicky Web Analytics