Haziran 02, 2009

Üniversiteli reklamcılar ödüllerini aldı

Uluslararası Reklamcılık Derneği (IAA)’nin düzenlediği Üniversitelerarası Reklam Yarışması, IAA New York merkezinin bütün dünyadaki üniversite öğrencileri için düzenlediği INTER-AD adlı yarışmanın bir devamı niteliğini taşıyor.

12. Üniversitelerarası Reklam Yarışması ‘İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Ajansı’ desteği ile gerçekleşti.

Öğrencilerin entegre pazarlama ve iletişim konusunda gerçek hayattan alınmış bir olay çalışmayı yaşayarak çözmelerini sağlayan Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nın onikincisinde, “Gençlerin İstanbul 2010 Avrupa Kültür Başkenti Sürecine Gönüllü Katılımı” teması işlendi.

25 Üniversite’den 62 takım, yani birbirinden değerli 62 fikir ve proje yarıştı. 62 takımın içinde 13 takım finale katılmaya hak kazandı.

IAA Türkiye Bölümü Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Sayın Nuri Çolakoğlu’nun açılış konuşmasıyla başlayan tören, Korkuluk Grubu’nun eşsiz performansı ile devam etti.

12. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda;

Birinciliği; İstanbul Kültür Üniversitesi / Ajans PRE BIG IDEA

İkinciliği; Gazi Üniversitesi / Ajans ONBEŞ

Üçüncülüğü; Ankara Üniversitesi / Ajans MARTI

Dördüncülüğü; Anadolu Üniversitesi / Ajans NANİK ATAK

Beşinciliği; İzmir Ekonomi Üniversitesi / Ajans LİMON aldılar.

Uluslararası Reklamcılık Derneği 12. Üniversitelerarası Reklam Yarışması’nda birincilik ödülünü kazanan takım, Ekim ayında Slovenya’da gerçekleştirilecek; tüm dünyadan farklı kültürlerden gelen, reklam dünyasının profesyonellerini izleme ve tanıma fırsatı bulmak üzere, Uluslararası Reklamcılık Derneği’nin davetlisi olarak ‘GOLDEN DRUM’ Festivali’ne gidecekler.

Kaynak: Marketing Türkiye
 
Clicky Web Analytics