Ekim 23, 2008

Levinson'ın Gerilla Silahları

1. Pazarlama planı 2. Pazarlama takvimi 3. Niş belirleme, konumlandırma 4. Şirketin adı 5. Şirketin kimliği 6. Logo 7. Fikir, konsept 8. Sarf malzeme 9. Kartvizit 10. İçerideki tabelalar 11. Dışarıdaki tabelalar 12. İş saatleri 13. İş günleri 14. Vitrinler 15. Esneklik 16. Kulaktan kulağa yayılma 17. Toplumsal katılım 18. Barter 19. Klüp ve sosyal dernek üyelikleri 20. Taksitlendirme seçenekleri 21- Sosyal içerikli pazarlama 22. Telefondaki tavır 23. Ücretsiz danışma hattı 24. Ücretsiz görüşme, danışma 25. Ücretsiz seminerler 26. Ücretsiz sunumlar 27. Ücretsiz ürün örnekleri 28. Müşteriye karşı tutumlar 29. İşbirliklerine dayalı pazarlama 30. Telefon beklemesinde reklam 31. Başarı öyküleri 32. Çalışanların giyimi, görünümü 33. Hizmet 34. Takip 35. Siz ve çalışanlarınız 36. Hediyeler ve özellikli reklamlar 37. Kataloglar 38. Telefon rehberi ilanları 39. Bir yayında köşe yazıları 40. Bir yayında makale yayınlatmak 41. Bir yerlerde konuşma yapmak 42. Haber bültenleri 43. Tüm izleyici kitleniz 44. Avantaj listesi 45. Bilgisayar 46. Seçim 47. Müşteriyle ilişki zamanı 48. “Hoş geldiniz” ve “güle güle” deme biçimi 49. Halkla ilişkiler 50. Medyadaki ilişkiler 51. Açık, düzgün ve düzenli olmak 52. Referans programları 53. Bire bir paylaşım 54. Garanti 55. Telefonla pazarlama 56. Hediye çekleri 57. Broşürler 58. Elektronik broşürler 59. İşyerinizin konumu 60. Reklam 61. Satış eğitimleri 62. Örgütlenme 63. Kalite 64. Tekrarlama ve abartma 65. Yazı tahtaları 66. Büyüme, yükselme fırsatları 67. Yarışmalar çekişiler 68. Online pazarlama 69. Seri ilanlar 70. Gazete ilanları 71. Dergi ilanları 72. Radyo reklamları 73. TV reklamları 74. Bilgilendirici reklamlar 75. Reklam filmleri 76. Doğrudan postalama mailleri 77. Doğrudan postalama kartları 78. Kartpostallar 79. Posterler 80. İstendiğinde faks 81. Özel etkinlikler 82. Ekranlar 83. Görsel işitsel malzemeler 84. Boş zaman 85. Muhtemel müşteri mailleri 86. Araştırma çalışmaları 87. Rekabet avantajları 88. Pazarlama içgörüsü, sezgisi 89. Hız 90. Referanslar 91. Ün, nam 92. Hırs ve istek 93. İtibar 94. Kendiniz ve rakipleriniz hakkında istihbarat 95. Birlikte çalışılma kolaylığı 96. Marka bilinirliği 97. Gerilla olmayı seçmek 98. Müşteri mail listesi 99. Rekabet gücü 100. Memnun müşteriler
 
Clicky Web Analytics