Aralık 02, 2007

Teoriden Pratiğe İletişim Günleri

Zorlu ve detaylı bir brief...
İki hafta sürecek sıkı bir yarış...
Profesyonel iletişimcilerden alınacak eğitimler...
Duayenlerden oluşan jüri önünde yapılacak sunumlar...

Kısaca anlatmak gerekirse TPİG zorlu bir iletişim simulasyonu. 3 öğrenciden oluşan simulatif ajanslara detaylı bir brief verilecek. Bu briefi iki hafta içinde bir iletişim kampanyasına dönüştürüp teslim etmeleri beklenen ajansları desteklemek için pazarlama, reklam, medya, halkla ilişkiler uzmanları eğitim verecekler.

De-Brief'in ardından 4. sınıf öğrencilerinin de yönlendirmesiyle stratejilerine son makyajlarını yapan ajanslar sektörün önemli isimlerinden oluşan jürinin önünde ter dökecekler. Kazanan ajansı önemli ödüllerin beklediği konkur sonucu, finalden sonra yapılacak ödül töreninde açıklanacak.

Başvuru

gsutpig@gmail.com adresine 3 kişiden oluşan takım elemanlarının; ad, soyad, e-posta, sınıf ve bölüm bilgilerini göndermeniz yeterli.

Ayrıntılar için başlığa tıklayın
 
Clicky Web Analytics